top of page

HOUD GOEDE MOED IN 2021

Oh lieve mensen, heel het internet staat volgeschreven met niet al te beste nieuwsberichten. Ik deel die bezorgdheid en boosheid. 17 maart was voor mij het dieptepunt, want waar gaat het heen met Nederland.


Maar ik heb niets aan deze gedachten. NIETS! Het geeft mijn stress, het maakt me benauwd, het maakt me teneergeslagen en het ontneemt mijn creativiteit.



BESLUIT GENOMEN: ik heb vanmorgen tijdens mijn ochtendwandeling besloten om mij hier niet meer mee bezig te gaan houden. Er moet toch iets veel beters zijn dan steeds naar die domme berichtgevingen te luisteren en te kijken? Ja, denk je misschien, maar als niemand meer wat zegt dan........ Klopt, dan zullen de overheden van Europa hun boze plan doorzetten, maar dat doen ze ook als ze onze tegenstem horen. Laat ze maar denken dat ze macht hebben over ons, ze vergeten door hun hebzucht dat er Iemand is die Macht over hen heeft en waar ze ooit voor de Hoogste Rechter komen te staan.


Daarom deze poster met een knipoog. Ik doe een appel op jouw veerkracht en geloof in iets beters. Houd Goede Moed!!

Featured Review
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud

© 2017 by Bureau Blessing. Proudly created with Movimi

bottom of page