top of page

Mindset in februari 2017

Wauw, januari EN februari zijn alweer (bijna) voorbij. Ongelofelijk hoe snel de tijd gaat als je een leuk leven hebt.

Ik stuiter in het rond met zoveel nieuwe potentiele zaken die zich aandienen in mijn leven.

Gaat het mij dan allemaal en alleen maar voor de wind? Nee, natuurlijk niet. Maar mijn mindset is sterk en mijn geloof en vertrouwen zijn rotsvast.

Met de tegenslagen (althans dat beleef ik zo) kan ik mezelf sterker maken en daarvoor gebruik ik ze dan ook. Ik oefen met een positieve mindset juist IN de momenten dat ik me niet prettig voel. En DAAR groei ik.

Ik voel de energieen langstrekken die negatief zijn. Ik zie de mensen erop vibreren....heel heftig.

Ik zie ook de positieve mensen rechtop staan als vuurtorens in het midden van de storm. Prachtig om te zien. Hier ontwikkelt zich leiderschap.

Featured Review
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud
bottom of page