top of page

Terug naar het jonge gevoel

"Ik sta op van de bank en ik moet eerst mijn lichaam stretchen en met 2 stijve benen loop ik richting het toilet. Ik voel me 80! Vanmorgen kwam ik om 8.30 uur mijn bed uit, een gewone vrije donderdag, en na 2,5 uur ging ik ff liggen. Om 16.00 uur werd ik wakker".

 

Bovenstaande gebeurde mij regelmatig. Jaren bezig met mijn gezondheid, bewegen (tegen mijn zin in, want ik bouwde slecht conditie op) en soms ook gewoon even niet gezond. Maar dat ik me op mijn 47e zo slecht voelde gaf me weinig goede hoop. Ik ging opnieuw op onderzoek uit en kwam terecht bij ProtAndim. Eerst was ik sceptisch, maar ik zag de resultaten bij de mensen die het al een paar maanden gebruikten. Ik moest het uit Amerika halen en op 20 mei 2016 slikte ik het eerste supplement door. Twee dagen later voelde ik me TOP. Het geluksgevoel stroomde door mijn lijf. Ik was weliswaar in de sauna en het was een mooie warme dag, maar het voelde anders in mijn systeem.

In de dagen daarna verdwenen mijn spierpijn en algehele vermoeidheid, maar mijn grootste cadeau was de toename van mijn mentale weerbaarheid. Ik had weer zin in het leven, zin in mensen en zin in feestjes. Ik kan je vertellen dat het heerlijk is om dit van nature te voelen en niet meer op wilskracht te hoeven doen.

Bekijk onderstaande video op je gemak om te zien wat er in mijn lichaam gebeurt.

Featured Review
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud
bottom of page