top of page

Ik voel me vrij en gelukkig


Wauw, vanaf 1 januari 2018 werk ik eindelijk fulltime als zelfstandig ondernemer. Soms moet je gewoon eerst een aantal zaken op orde krijgen voor je de stap neemt. Soms moet je er gewoon voor gaan, omgeacht de omstandigheden. Kies daarin wijs, kies wat bij jou past.

Een jaar geleden was ik aan het strijden voor een goede werksituatie, was mijn energie laag en zat er vooral geen schot in de zaak. Wat mij door mijn coach gezegd werd was: 'je wordt in een box geduwd, ze proberen je te bedwingen'. Ja zo voelde het en toen wist ik dat ik zelf uit die situatie moest stappen. In mei van 2017 heb ik mijn ontslag aangekondigd en heb tot eind van dat jaar een aantal projecten helpen afronden. Ik rondde het een af en bouwde het ander op een relaxte manier alvast op. Een geweldige combinatie, waardoor ik een mooie start kon realiseren in mijn eerste maand. Dat gaf moed en vertrouwen.

Ik kijk niet naar de resultaten op de korte termijn, ik doe wat ik wil en leuk en nuttig vind. En als ik dat maar blijf doen, dan zal mijn bedrijf gezegend zijn.

Dit zou ik iedereen toewensen die dat ook zou willen.

Je mag gerust contact met mij opnemen om daar eens over te sparren.

Featured Review
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud
bottom of page