top of page

Hoogtepunten 2016


Als je wilt, kan je bewust kiezen voor een richting met jouw leven. Natuurlijk dient het leven zich aan, maar je kan daarnaast heel veel zelf kiezen. Ik noem dat 'besluiten nemen'.

Kijk maar eens waar jij dat al doet:

- je neemt toch een 'besluit' waarnaar je op vakantie gaat?

- je neemt toch een 'besluit' over hoe jij je verjaardag gaat vieren?

- je neemt toch een 'besluit' dat je gaat winkelen? etcetera......

Door besluiten in mijn verleden heb ik in 2016 een paar prachtige dingen op mijn pad gekregen:

- een nieuwe hypotheek tegen een veel lagere rente

- een nieuwe keuken met alles wat wij ons wensen kunnen

- een prachtige lange reis door Italie (zie eerdere blogs)

- een nieuw bedrijf met een product waar mensen heel veel baat bij hebben

- een nieuw bedrijf met zo'n geweldige financiele kans; waar geld voor mij werkt, i.p.v. ik voor geld werk

Nu staat 2017 voor de deur. Ik heb mijn plannen al klaar!! Weet ik zeker dat dit gaat gebeuren? Nee, natuurlijk niet. Maar mijn wil om richting te geven in mijn relatie, werk, 2 bedrijven en mijn lifestyle is duidelijk aanwezig. Daardoor ben ik al vast concreet gaan plannen, dan kan ik er niet meer onderuit :-).

Ik zie 2017 met groot genoegen tegemoet.

BEKIJK eens op mijn website 'financien optimaliseren' en 'lichaamsfuncties optimaliseren'.

YOU CAN CHANGE YOUR LIFE.....ONLY YOU!!

Featured Review
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud
bottom of page