top of page

The Plan

Het is de avond voordat we op vakantie gaan. Nog even snel naar de bibliotheek om een paar heerlijke boeken te halen. Na een half uur zoeken kon ik het nog steeds niet vinden en een beetje verveeld gaf ik bijna de moed op. Maar zoals ik geloof in dat alles een bedoeling heeft ga ik bij het juiste rek, op de juiste tijd rechtop staan en kom oog in oog te staan met The Plan. Ik pakte het boek van de stelling en begon de omslag en de inhoudsopgave te lezen. Het was werkelijk fenomenaal wat ik daar las.

Enthousiast riep ik mijn man: 'moet je hier eens kijken, wat een fantastisch boek'.

Prompt vond ik ook nog een lekkere strandroman, maar ik was onder de indruk van The Plan en opgetogen ging ik huiswaarts.

Ik kan niet eens bedenken waar ik moet beginnen met vertellen, maar als ik het kort en bondig doe kan ik zeggen dat The Plan mijn 'bijbel' is, mijn 'waarheid'. Datgene dat ik altijd heb 'geweten' en naar verlangd heb. Maar ik voelde me raar en de wereld vertelde me dat het niet haalbaar was wat ik wilde. Ik was niet eigenzinnig genoeg om tegen de stroom in te zwemmen, om contact te maken met wat ik wilde. Dit boek maakt alles in me los wat er los moet komen en geeft woorden aan mijn gevoelens en gedachten. Ik kom er in een latere blog verder op terug.

Als jij je anders voelt en je voelt dat je vrijheid wilt en dat je je niet (goed) kan confirmeren aan de gemiddelde normen die gelden in ons land, dan kan ik jou zeker The Plan aanraden. Je kan het boek aanschaffen bij Bol.com of managementboek.nl

Featured Review
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Tag Cloud
bottom of page